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Sónia Fernanda Nogueira
Ph.D in Marketing & Strategy (School of Economics and Management - University of Minho)
Department of Management
 
  Invited Professor Equivalent to Assistant Professor
  D8108@eeg.uminho.pt
   253604550 , 253604510
Selected publications
Nogueira, S., & Pinho, J. C. (2015). Stakeholder Network Integrated Analysis: The Specific Case of Rural Tourism in the Portuguese Peneda-Gerês National Park. International Journal of Tourism Research, 17(4), 325–336. DOI
Nogueira, S. (2014). Stakeholders, redes e qualidade do relacionamento no turismo do Parque Nacional Peneda-Gerês (1ª.). Chiado Editores. DOI
Nogueira, S. F. M., & Pinho, J. C. M. R. (2014). Examining tourism stakeholder networks and relationship quality: The specific case of Peneda Gerês National Park. Revista Portuguesa De Estudos Regionais, 36(2). DOI
A, A. N. A. A. (2012). Perspetiva Integrada de stakeholders, redes e qualidade do relacionamento no turismo – uma aplicação ao Parque Nacional Peneda-Gerês. In E. Pedago (Ed.), Turismo, Formação e Inovação: Estudos e Experiências (pp. 519–534). Edições Pedago. DOI
Corporate Strategy
Master
Marketing
Bachelor
Cultural marketing
Master